3 extrem important subjects

Ämne:Rekord
NYTT REKORD!
JAG OCH LILLA SÄNDIE HAR SUTTIT OCH SPAMMAT STALLET.SE
OCH APBERGET MED MIN BLOGGADRESS 8D
OCH NU HAR JAG LYCKATS MED 27 BESÖKARE :'D
Men det som suger är att ingen av dom kommenterade på bloggen O.o
På apberget så att också Sandra och jagade bananer och hon typ satt och skrek ;EN BANAN!
och såg förvirrad och stressad ut xD
Nu har jag mer bananer än Saba iaf 8D

Ämne:Viktors miss <- (Låt mig bara tillägga att jag kom på det där//Sandra)
Idag kl 19.00 på kanal 3 var Sveriges Smartaste Barn och Viktor Sandström går i min klass
och han var......"duktig" xD
Han hade alla rätt förutom på den första och nästan lättaste frågan
som löd;Vilken val är störst av följande?
eller något liknande iaf
och det var blåval såklart fast Viktor hade fel *FAAAIL*
Men det som var bra var att bara Viktor visste vad subjektet i meningen;
Lukas ser på tv. var. Låt mig tillägga att jag också visste det XD

Ämne:Tragiska händelsen med hoppizu~ 8D
Helt plötsligt ropade Sandras mamma; Ert hopprep är ute!
Då sprang vi ut och hämtade det - men först så hoppade vi en stund xD

Feedback
Postat av: viktor

haha

2009-04-26 @ 16:50:25
URL: http://rockerboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0