Barnbarn 8D

HEEJ!! 8D
Förlåt för att jag inte skrev igår men jag kunde inte för att jag höll på att 
renovera mitt rum.
Jag har fått en egen datorn i rummet förstår ni.........8D
Är hemma hos Cicci nu 8D
Vi har jätteskoj.
Idag på skolan så fick vi ha ganska mycket pyssel
och jag hann klart med min tupp på slöjden också :'D
Det regnade för det mesta idag  ;____;
Det är förjäkligt ;__;
Christers barnbarn Isak och Joel var på skolan och fick hälsa på
och det enda de gjorde var att spela ett spel där man skulle mörda folk -.-'''
Jag bah sa till Cicci "Vilken bra uppväxt....."
Men Christer var jättegullig för han kramade och pussade dom hela tiden
och jag bah "SÅ GULLIGGT!!  x3"

Måste gå, uppdaterar senare


Feedback
Postat av: Ebba

dom är gulliga... ( suck)

2009-04-09 @ 18:19:52
Postat av: nååååånnnn

va roligt att ni har skoj.. 8D

2009-04-09 @ 18:24:36
Postat av: Bobby

Barn nice...........ok skemt!

kan inte skriva a med 2 prickar oc so vidare.

va kul att ni har haft skoj och om cicci leser detta

so seger jag forlot och helsa klassen fron mig!!!!!!

klockan e 7 po morgonen men hos er e den typ 1 po natten okej hos mig e det 07.41 kul oliver snarkar ..................

juste det e ju posklov hos er...............

helsa klassen den som leser detta!(det moste alltso typ vara non fron min klass som leser detta).

//Bobby the good boy

Ps alla liknar mig!!!!!!!kuligt........

2009-04-10 @ 01:45:03
URL: http://chichuchi.blogg.se/
Postat av: viktor

Bobby!!!!!! fick du mitt mail?xD

2009-04-10 @ 09:08:15
URL: http://rockerboy.blogg.se/
Postat av: Linda

haha, bobby! Ingen kan likna dig. Du e så ful. föresten...

ääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää

p.s. Hatar dig fortfarande!:P

2009-04-10 @ 18:04:56
Postat av: stavfel!!

Det heter roligt inte kuligt... ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄGD!

2009-04-10 @ 18:05:53
Postat av: Ebba

Linda, tänk nu på att bobby just har kommit till hans hemstad. så vf hata han, han är ju inte här :P

2009-04-10 @ 18:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0