Bloggberoende 8D


62%                             
Jag gjorde testet om hur mycket bloggberoende jag är och resultatet 62% som ni ser.

Är hos Sandra nu och vi har skickat våra kunders beställningar 8D
Om vi hade kommit 26 min tidigare så skulle breven varit i postkontoret nu ;__;
Istället blir deras beställningar lite sena men det får dom tåla :D

Om ni vill ha en beställning så kommentera på min eller http://carcrashheart.blogg.se/ blogg
så får du den direkt i din brevlåda 8D
Allt är gratis t o m till er främlingar så det är bara att kontakta mig eller min kollega :D
Vi skickar inte till folk utanför Sverige, inte ens till er Norska jävlar 8D
Du får en överraskning på köpet i varje beställning

SS - Pärleri - Utan tjock tråd - Överraskning ingår 8D

MVH : SS - Pärleri AB

 

Feedback
Postat av: viktor

HÖJ! jag har oxå gjort testet!





kopierare! mohahahah xD

2009-04-13 @ 20:07:02
URL: http://rockerboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0