Chuu~

HEEJ IGEN!8D

Är hemma nu. Jag var tvungen att följa pappa till banken och gumman han pratade med hette Britt och han bah
"Visst är det du som är Britt?"
Hon bah "Jaa.......fortfarande"
"HAHAHAHA" Fattar fortfarande inte vad som är roligt xD
 I skolan på extra-matten så var det ganska roligt i slutet 8D
Mille kom fram till mig hela tiden och kittlade mig och sen så kunde inte jag, Mille och Sara en uppgift
så vi fick gå fram till tavlan för att se hur man skulle räkna ut grejen och alla stirrade.
Mille och Sara gömde sig hela tiden bakom mig ;D
På tekniken var det också roligt. Vi pratade om Runer och Carro och Viktor började sjunga typ
"Oboy, bad det är varm, ha inte på dig tunga kläder" på skånska O.O
På lunchen fick vi kycklingpytt och på Carros andra portion så mosade han som gav
maten maten xD
Och Carro bah "Det här är inte gott"
Och Christer bah "Är nu Carro så du blir stooor och staaark" 8D
Och när han gick så sa hon till mig
"Maten luktar ash, luk-TA!" HAHAH det lät så roligt när hon sa lukta xD [Ash = presiska soppa]
"Man kan ju inte äta det här....jag tänker inte äta det här!"


Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0