DIN SOLIGA JÄVEL

Men fuuuuuuuuuuuuuuuckkk!
Jag måste plugga lite till skolan imorron ;_____;
Och Sandra är sjuk ;_____;
Och istället för att cykla med Ebba skulle jag gå med Ebba men
det gick inte så bra för hon ändrade sig och ville cykla
med Carro så nu får jag gå själv till skolajäveln ;_____;
Ebba...snälla...
"VARFÖR ÖVERGAV HON MIG?!?" XD

För er som inte läst min lila blogg innan...Sandra brukar se på dramor
och den var en kille som förstörde en killes verktyg och så...han älskade sina verktyg.........jag vet hur det känns xD

Det enda positiva jag har nu är min bok.....om min älskade sol, och min "XD" smilis  ;_____;
SOOOOLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN! <''3 :*

Just ja, min bild som jag och Mille gjorde har damp så jag kan tyvärr inte visa en ;_____;
Vilken  "dag" :D


Feedback
Postat av: Ebba

Så du vet, det är inte värt för mig när du sa att du skulle cykla men sen skulle gå.Och jag måste cykla till skolan, inte gå halva vägen...

2009-04-19 @ 17:40:59
Postat av: Frida

Fick armbanden idag. Skitsnygga! Tack! :D

2009-04-20 @ 14:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0