Not in school anymore 8D

HEEJ!
Är hemma nu :D
Det var hur roligt som helst i skolan idag 8D
Minns inte så mycket [hoppas att det kommer upp i huvudet snart]
Ddet som är dåligt är att jag inte kan ha på mobilen i skolan
och skriva allt roligt som händer....jag fattar inte att jag glömmer...jag är ju inte så glömsk?o.O
Jaja, på torsdagar så har den stora gruppen slöjd och den lilla är i klassrummet
och i lilla gruppen ingår Jag, Anastasia, Arezo, Maja, Mirja, Nelly [som var sjuk],
Hampus och Nils.
Anastasia hade en "boll" som lyste men släcktes efter ett tag och alla tjejer var med och
...ehm..man kastar bollen till någon eller någonstans och den närmast ska ta den och slänga den osv
och när det släcks så sprängs den och..jah xD
Verkar inte så roligt men det var det iaf idag 8D
Det hände amssor med annat kul xD
Jaa, just ja, Perla som ska föreställa en jättebra artist [snarare en hippiesångare som sjunger om vänner]
han kom till vår skola och jag fick hans autograf 8D HAHAH XD

Mille, lite chockad xD

Linda

Mille :D

Clara

hahah xD

En bild som jag tog med mobilen :'O
Stolt 8D
Kanske lägger ut Perlas autograf senare ;D


Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0