OMG!OMG!OMG! 8D

GAAASHH! 8D
Sitter här och lyssnar på SS501 och jag har nyss chattat med Carro och Bobby.
Sandra mår tyärr dåligt av saften, om ni vill veta mer om det så gå in på hennes blogg
http://carcrashheart.blogg.se/
Nu skiter jag i det [Inte i dig Sandra...ta det inte så .__.']
för att Bobby ska till Kina imorron och han ska köpa SS501 och Big bang t-shirts om han hittar
och en liten hanvärks - grej 8D
Tack så mycket Bobby! 8D

Har jättemycket läxor, ska gå efter inlägget och göra dom x3
I skolan så hade jag jätteroligt iaf på slöjden xD
Vi sydde tuppar och jag, Maja, Arezo och Mirja satt bredvid varann och fick skäll
för vi skrattade typ hela tiden xD
Jag pratade med Mirja och Arezo om en sak och Arezo bah "Vaa?" flera gånger och jag bah "Du borde skaffa hörapparater"
Och så sa jag typ något annat.....jag tror det typ var att..man skulle klippa ut två kvadrater och
alla klippte en och en men jag vek dom och så frågade jag dom varför dom
gjorde så och Mirja bah "Vad smart![ironisk] " :'O
OCh jag bah "Och du lille vän ska skaffa en hel hjärna.."
Och så råkade jag sticka mig med en nål och Arezo sa "Och du ska skaffa glasögon"
Jag bah "..............HAHAAHAHHAHAH" Så kan det gå när man blir ägd ;D
Men jag hann inte med min tupp så jag och Maja som inte heller hann får vara med i gruppen som
jobbar på torsdag och göra den klar då 8D
Och så hände det massor med andra saker som jag inte minns..Christer sa typ något jätteroligt..egentligen massor med roliga saker men njaah ;__;
Måste gå och göra läxan x3


Feedback
Postat av: Bobby

Asso lovar inget men hantverk lovar jag.......bli inte sur.

Kan som sagt inte skriva a med 2 prickar eller a med en ring.............

klockan e 13.13 hos mig men den e kl.07.12 hos er.

Nu ska jag ut och kolla ska shoppa de nermsta veckorna.......kul (not eller?)

//Bobby

2009-04-09 @ 07:17:02
URL: http://chichuchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0