Pearl day :D

Är hos Sandra nu och vi ska gå och posta beställningarna vi fått,
så Frida, Viktor och Carro får sina saker på måndag eller tisdag.
När vi skulle ut och posta nyss så var Ali och hans "coola gäng" och jag gömde mig
och Sandra stog vi dörren och bah "KOM!"
Och jag fräste "STÄNG!!"
Och så låg vi på golvet och garvade och höll utkik efter dom och jag tror att de såg oss xD
Och då frågade vi Sandras mamma om hur vi skulle gå utan att träffa
på dom och då sa hon att vi skulle ta vägen förbi en gumma
och Sandra bah "Förbi surkärringen?"
och då fräste hennes mamma och Sandra frågade "vad?"
Och då sa hennes mamma "sådär säger man inte"
Och..vi skrattade sin vanligt xD
Ska gå och posta nu 8D

Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0