Carro är död ;__;

Hallu! :3
Kom från skolan nyss, vi hade roligt på hemkunskapen.
Vi fick baka scones och jag fick smaka för första gången *-*
Det var ganska gott :3
Det som är hemskt fast ändå lite possitivt är att jag måste följa
med pappa och hämta mitt nya skrivbord och jag vill inte föja med TT_TT
Men det possitiva är att jag får mitt skrivbord så jag kan ha min dator i rummet *-*
Vi ritade lodjur och min såg CP ut ;___;
Fast jag gjorde mitt bästa..hoppas att resultatet blir okej iaf :D
.........MIN INSPIRATIONSKÄLLA SLUTAR FUNKA....Carro säg vad jag ska skriva ;___;
jag minns inte roliga saker från skolan ;___; Men det gör Carro men hon är död ;___;
Ett litet inlägg men skit i det.


Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0