Reklaaaaaaam~

En sida med onödiga, gulliga, coola och saker som man bara måste ha!
http://www.roligaprylar.se/ är den sida som sagt är saker som man inte
behöver men bara måste ha 8D
Jag har redan 6 saker som jag vill ha och chansen att bara få 1 är liten xD
och dom är

Mario tapeter som är 0,09% att jag får xD
Klicka för att se nästa bild
Denna otroliga Sunshine Buddy Mini ^ ^


Nitendo Toads TT_TT

Jag är en suddsamlare eller rättare sagt en brutala-söta-saker-samlare
så jag vill ha Fast Food Suddgummin xD
[har några liknande som jag köpte i stan]

Denna Blåsapa.

Denna lilla apa är mycket vänlig. Lägg dina nymålade naglar på hans lilla bananskål och han börjar blåsa de torra.

Kan även användas för andra saker man vill få blåsta. Som ett skrapsår på fingret eller knäet.

Kräver 2st AAA-batterier som ej ingår men kan köpas på vår batterisida.

En Banandörrstopp ^ ^

Ville också ha Cupcake-plåster men dom var fula, btw xD
Så kolla in  http://www.roligaprylar.se/ nu!


Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0