Skumma Saha 8D

Idag har det hänt många saker.
Jag tog två pärlflaskor och ena hade inte lock på och jag skakade på dom - och en massa pärlor flög ut på golvet och i mitt hår x'D
Sen när Sandra och jag skulle plocka upp dom så fastnade mitt hår under datastolen och Sandra bah "Chop chop".
Jag bah "Jag hatar Håkan.." *mördar röst*
Håkan var en av mina lärare i 2-3an. Han såg ut som en häst och sa hela tiden "Chop chop" den jäveln *sur ko blick*

Jag har gjort en pärlplatta - med en svamp - Sandra hjälpte till.
När Sandras mamma hade strykt pärlplattan så sa hon att vi behövde lägga på en tyngd.
Då skrek jag; "ETT HEKTOGRAM!" *slå med nävarna i luften + springa mot Sandras rum* xD


Så här ser den ut - pärlplattan alltså 8D
Det ser ut som en kaka och Sandra vill äta den xD


Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0