Staaaaaaaaaan~

HEEEJ!
Gick till stan med Sandra idag :D
Sandra skulle köpa massor av böcker men ingen av dom typ fanns...bara en och det var One Piece 2 8D
jag köpte däremot

Jag köpte samma sak som Sandra....sudd som ska föreställa....det ni ser xD
Och en Pokémonboll och jag bryr mig inte om ni tycket det är töntigt för jag tycker de är coola O.o
Men innehållet som ni ser är jättelitet. Mindre än mina pungkulor O.O

Och One Piece 4 8D
Den är jättebra så jag rekomenterar den för er manga - älskare som inte läst den :D
Men så ni vet är den typ mer än 80 böcker xD

Sandra köpte ju en grej som ä från Japan och jag älskar sånna 8D
Och jag vart avundsjuk men sen kom jag på att jag hade en själv..eller pappa fick den av en kompis när han sålde
kiosken och den var "vår" och jag gjorde så jag fick den och den är direkt från Japan och bara min  (L)w(L)


Ska snart till mammas kompis TT__TT
MAMMA HAR FÖRSTÖRT MITT LOV MED ATT VI SKA ELLER ATT HENNES KOMPISAR SKA KOMMA TILL OSS x3
Det enda positiva med det här fucking - lovet är att.........solen sken? Och skiner nu?
Älskar solen....bara min och ingen annans *huh* *stolt*

Solen....det påminner mig om min och Milles bild som jag ritade på lektionen :D
Måste gå nu men jag lägger in en liknande senare :D


Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0