Staaaaan~ 8D

Heej!
Förlåt att jag skriver så sent men jag har varit med Cicci, Linda och Melinda hela dagen och
jag hann inte skriva ett skit då.
Vi hade jätteroligt, men när jag kom hem till Cicci så var hon inte hemma och  jag skrek i hela
huset 8D
Sen så såg jag henne springandes med hunden och Linda och Mille kom bakom mig och bah "HEEEJ!"
med sina smexiga brillor...kännde mig omrigad av......attakerande fåglar? xD
Jag satt och filmade dom hela tiden men min vackra, sexiga sator vägrar att låta mig lägga in
såkallade skit TT__TT
men jag tog iaf några bilder :D

Vi var i HM [fråga mig inte varför men jag skrek som en sjungande indianhövding att jag ville ut]
och dom gick till underkläds - avdelningen [Cicci och Mille] Och jag bah "Varför tittar vi på bh:n???"
Och Cicci bah "Vi behöver" och Mille sa "MEN VEM TROR DU VILL HA SPJUT UNDER TRÖJAN??"
HAHAHHAAHHAHAHA, alla stirrade på mig när jag skrattade......som en sjungande indianhövding 8D

Mille och jag sprang runt som idioter på MVG gallerian
och vi sprang ifrån Cicci och....Cicci skulle ner en våning i rulltrapprona
och jag och Mille stannade och så åkte vi när Cicci var påväg upp igen
och så häll vi på länge..tillslut så gömde vi oss och vi hittade inte henne så vi gick ner igen för vi trodde hon var där
och då såg vi henne påväg upp xD

Cicci och Mille spelade guitarhero och Mille missade allt
och de långa....grejsen mest och vi skrattade jättemycket
och det var några ungdomar som var typ "fulla" och de stirrade som ugglor i en grotta.

Här kommer bilder 8D

Smexiga Mille :D

Alla tre, Linda, Cicci och Mille
Fråga mig inte varför Lindas hår flyger som Carolas ._.'

Milles milkshake 8D

Cicci är äcklad av Mille typ xD

Jag hittade denhär Sändie..den som liknar denhär


Köpte bara en sak, Kick off 2 i ko - kvalité :3
Som skulle komma ut i november -.-'
Kunde bara köpa en sak för jag ska till stan med Sändie på lördag, LOVAR ATT ET BLIR SNART :*


Feedback
Postat av: linda

hahaha!! Vad mycket jag missa:( Ni verkade ha as kulX'D Skrattar fortafarandeX'D



P.S.Mitt hör flyger snyggare än carolas!:O Och jagbehöver ingen fläkt för det fnys Min ''fläkt'' är naturlig fnys leker fjortis

2009-04-16 @ 20:55:14
URL: http://prixxie.blogg.se/
Postat av: lino

*Hår

2009-04-16 @ 20:56:41
Postat av: Melinda / mille

AHAHAHA jag kommer ihåg hel dan! xD

2009-04-24 @ 19:26:07
URL: http://honingsmelon.blogg.se/
Postat av: Melinda / mille

Saha Du Glömmde Att Skriva om Djuraffären xD

när vi gömde oss xD för Linda och cicci(dom blev arga 8D )

2009-04-25 @ 10:51:54
URL: http://honingsmelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0