Trött ;__;

hej....
kl är 00:02 och vi kom typ just hem från mammas kompisar.
Vi åkte typ vid 5 och vi skulle stanna där i 2 timmar .___.'
Vi satt och stirrade på TV:n xD
De hade 3 katter som var urgulliga 8D
Dom skulle hoppa ut genom fönstret men det var inte öppet så de typ.."crashade" i glaset....stackare ;____;
Den lilla tjejen typ bah "HAHAHAHAHAHAHHA!!" och jag bah "LEVER DU KISSE?? :'O" 
Sak gå och lägga mig snart och Carro, kom hem från din farmor så du kan logga in TT_TT
Då ökar mitt Sahas - positiva - projektor med..typ 10%?
Det är väl ändå värt det? o.o

Innan vi for hem till mammas och pappas kompis så var jag med Sandra och vi tog jättemycket kort 8D
Kolla på hennes blogg om ni vill se...men jag ska ändå lägga ut dom på min blogg........
imorron .__.'

Saba sitter och läser..och jag har ont i magen ;__;   xD
Sandra ska också till hennes mormor imorron så då kan vi inte gå på stan så det får bli nästa vecka
och visst kommer du hem klockan 3, Sandra? O__o
Då ska vi iaf va' med varann 8D

På vägen hem så satt jag och frös arslet ur mig,  jag bah "GÖR BILJÄVELN VARM FÖRFAN!"
 Och när det äntligen vart varmt så sa jag att jag ville ha vatten XD
Och vi hade lite i bilen och mamma gav mig men pappa körde som om han körde på city - kossor
som shoppade ._.'
Du vet hur det är Sandra, du har ju varit med om det xD
Iaf, när jag höll på att dricka så for vattnet upp och ner hela tiden och så var det iskallt och så for det i halsen
och jag bah spottade ut allt på Saba och skrek som en city - ko som tappat sin tio - krona
men kossor spottar inte ut vatten................snarare var det en blåsfisk på land som hade vatten i sig när
en person trampade på en.
På tal om trampa och tio - kronor.......JAG HATAR ÅHLENS!!
När jag och Sandra var där en gång så behövde jag en tio - krona och så tappade jag den och den hamnade
vid kön till kassan och då tänkte jag att jag skulle ta den efter att de hade movat lite på sig
men då trampade en gubbe på den med mening och tog upp den och stirrade på mig och tänkte
typ "HÄÄÄÄMD..."
Och jag fick damp och Sandra sa "Lugna dig..."
Och jag sa "JAG LOVAR ATT VI KOMMER BEHÖVE DEN!" och det var sant
fan ta alla gubbar i Åhlens! O_o
Kl är 00:18 nu


Feedback
Postat av: Sandra 8D

När du nämner tio kronor så börjar jag alltid skratta xD

Minns du? Din mamma's "TIO KRONAAAAAA~~~~" x'D

Ja, jag kommer hem tre enligt pappas planer. Men jag vet faktiskt inte om dom stämmer. För det låter som om vi ska göra en jävla massa där.

Men jag är hemma innan fyra iaf xD

2009-04-11 @ 09:25:56
URL: http://carcrashheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0