Home from the city :'D

Heej ;D
Nu är jag hemma från stan, fast egentligen är jag hemma hos Sandra 8D
På stan så var det några fjortisar som sjöng "Merci-reklamen" bakom oss xD


På vägen till stan så tog vi kort på ankor xD
En gång innan vi var på stan hade en anka fastnat i ett fågelbo xD
När vi gick till så såg det ut som en anka hade gjort det igen och Sandra bah "ANKAN ÄR KVAR" ;___; xD

På vägen till stan såg vi också en reklam-grej
 med en såkallad Dj-Björn på 8D

Jag köpte små "ät-pinnar"

Jag köpte Snow drop 1 och jag fick ett gratis
 bokmärke som föreställer en kniv med blod på

Mina pucca saker :D

Här kan ni se en anka som passar till mina tofflor 8D
och mina örhängen xD
Jag köpte ett halsband som jag redan hade men
 det som var felet var att Saba hela tiden
tog mitt och förstörde
det så hon fick ta den så får jag den nya ;D


Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0