a Cute Child

HEEJ!8D
Sitter här och har trååkigt ;___;

JAG VILL VARA MED SANDRAAA! <''3 TT___TT
Jaja..nu får jag sluta deppa så jag kan berätta om min lilla dag 8D

Vi hade bild. Vi skulle typ måla
krukor som vi senare skulle
ha solrosfrön i ;D
Min vart helgrön 8D
Ebbas vart jättefin men sen så
behövde hon måla över något och det vart jättefult och hon vart jätteledsen :(
Stackars lilla Ebba.............;__;

På matten, sista lektionen så kom det en jättegullig tjej från 3:an som
satt bredvid mig och jobbade matte med oss.
Och jag vände mig om hela tiden till Linda och viskade "TITTA HUR GULLIG HON ÄR!"
När hon skulle gå så ville jag vinka fast jag inte kände henne xD
Sen kom hon tillbaka och sa att hon inte visste vägen till
sitt egna klassrum och då så ville jag följa med henne men Christer sa
att Cicci fick följa istället TT_________TT

Sitter och lyssnar på Metro Station med Saba.
Saba sa att deras låtar handlar för det mesta om "he" 8D [tolkar inte "he" för er]
När jag lyssnade lite extra som på "Shake it" och "Control" så jag bah
"JAHA!" 8D


En bild som jag inte vet varför jag laddar upp xD


Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0