"Tina Tians Försvinnande"

Jag måste börja bli mer aktiv O.o
Fan vad jag suger på att blogga :D
Idag påvägen hem så snackade Saba om fjortisar med pappa
och pappa bah; Jaha...då fattar jag vad en fjortis är[med en persisk accent]
Och så pekade han på en tant och sa; Hon vill vara en fjortis fast är en förtis.
Jag bah; HAHAHAHAHAH det var inte kul -.-'
Och så sa han; Och du Saha är en elvis.
HAHAHAH XD
Och så sa han till Saba; Och du..........vet jag inte.
FJORTIS SÅKLART DX
och så höll han på med femtis, sextis i en timma xD
Älskaar dig daddi :* <3

Kunde inte vara med Sändie idag, hon var sjuk ;_;
Fick blåsa såpbubblor själv TT__TT



Det var en gubbe utanför i typ 30 min utan att se mig xD

Sitter och chattar med Sändie :*
Snackar om "Tina Tians Försvinnande" O.o [Tina Tia är
tian som försvann när jag var på Åhléns]
Ni som inte läste eller minns så var det så
att jag och Sändie var på Åhléns och då tappade jag
en tia som for vid kön exakt vid några fötter,
och jag tänkte att jag skulle vänta
tills de hade movat.
Iaf, när de hade movat och jag skulle ta Tina
så gick den mystiske mannen som jag kalla
"Mystiske Marcus" på min tia.......MED MENING!!
Han stog på den och bjde sig, tog den och stirrade
på mig med "the evil - eyes"O.o <-----Inte så xD
Och så log han lite O.o
Du kommer inte undan mystiske Marcus,
och när jag väl har fått tag på dig så ska jag slita
dig i stycken...fast fråga ditt riktiga namn innan :D


Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0