Hej på dig, Margareta :D

Kommit från skolan nu :'D
Tyskan sög för vi skulle byta platser och jag satt inte med....Carro ;__;
några killar från A och B      O.o
Inget roligt hände i skolan ;_;
Den sög, jag ville hem hela tiden xD
Jag ville till Sandra ;_;
Nu måste jag vänta till helgen för att kunna vara med henne D':

Ej i ordning
Älskar mest just nu [som jag kommer på] Big Bang,SS501, Solen,
 Sandra, Melly, Pinkpoison, Iman, Felicia och resten av  kompisarna.
Familjen [Keso [bunny] och Bertil [fisken] inräknade],
Massor av band som jag inte kommer på xD

Vet inte varför jag skrev allt men jag hade tråkigt, 
dagen sög men vädret var som en solstråle 8D

Vi hade Niggerturnering idag [ett spel när man spelar i rutor och kastar eller rättare sagt....
passar bollen men massa andra regler]
Och om man kom till final så kom man till en annan final där man spelade om
"tronen över niggerkungen" :D
Jag kom till kvartsfinal 2 gånger och jag var så jäkligt nära TT_TT
Skulle inte vunnit men ändå...xD
Vi som inte kom någon vart hoppade hopprep och alla skrek ett ord när dom hoppade ochg jag bah "KOOO!KOOOO!!"
Carro sa något om Doris O.o
Och så kom Christer och hoppade med oss xD
Och då kom alla i klassen och jag var först och jag bah stoirrade bak och bah ".......ojj" xD
Man åkte om man inte kom på direkten, asså inte vänta ett steg ens xD
Och om man fastnade eller vad man än gör xD

uppdaterar senare


Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0