Byx-tragedi

Men AAAAAAHHHHH~
Förlåt att jag nästan inte skrev någonting igår ;_;

I skolan så gjorde vi något konstigt i tekiniken.
Man fick en träkloss som man skulle skriva något med runskrift och vår läxa vad man
skulle komma på att skriva men jag hade glömt det och hela början när Johan [vår tekniklärare]
snackade så satt jag och tänkte på vad jag skulle skriva och resultatet.............får ni såklart lösa själva :'D

HAHAHA, lycka till O.o
Inget annat speciellt hände igår..i skolan iaf.
När jag skulle till Sandra mäkte...äsch bara Sandra och jag vet...det ät så pinsamt TT_TT
Iaf den tragiska händelsen gjorde så vi inte sågs så Sandra, vi kommer typ ses jättelite ;_;

Igår försökte jag sy mina rosa-döda-jeanse till shorts och det gick
ungefär....lika dåligt och hemskt som att prutta högre och värre än Saba
som är omöjligt på ett matteprov ll'D
Resultate på det får ni inte se ^-^

Jag vill ha glaaaaaaaaaaaaaaaaaass~~ 8D
Det är sluuuuuut TT_TT
Ni förstår...jag äter typ 2-3 glassar varannan dag elelr typ var tredje dag xD
Och då är det fördet mesta Piggelin, Twister[favoriten], Magnum och Sandwich 8D

Tror att min egna dator kommer att ha internet idag..eller snaart~ 8D


Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0