The Sun behind The Cloudes

YEEEEEEEEEEEEEEYY!!
Solen kom fram tillslut :''D
Den hade gömt sig bakom molnen 8D
Idag hade vi ett test på oregelbundna verb på Engelska.
Det var typ 32 stycken och jag hade 2 fel, lite missnöjd för
jag kunde vissa men det är väl ganska okej iaf :D
Linda lärde mig ett trick som hon lärde sig av Sara 8D
Så...jag kan trolla bort en penna xD

Imorron ska jag vara med Sandra 8D
Det ska bli så kul :*
Saknar henne redan efter en sånhär kort tid :D
Vi har så kul ihop att det inte blir bättre, fattar inte hur jag skulle
kunna leva utan dig, babe<3 :*


Feedback
Postat av: emizz

fan vilken fin blogg komentera min :D /dinsysster.

2009-04-29 @ 19:16:09
URL: http://emmaaaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0