En Skridskobanan på Skridskobanan.

Hej bloggen!

Snart ska jag gå och läsa lite förmodligen. Idag på Skolan så snackade vi om ord som kan betyda olika saker som t.ex. "vad" som kan betyde frågeordet "vad" eller kroppsdelen "vad"... jaja, och då läste Christer från en bok som hette "En skridskobanan på skridskobana... och jag sitter typ närmast Christer så jag såg det och skrek ut det och började asskratta! haha... nu ska jag sluta snacka!



En av de mest älskade personerna ♥
btw, alla har köpt shutter shades bara för att jag har det! 8D
Skills!


Juste, idag fick jag min hemmnyckel som jag har väntat på <3

 
 

Feedback
Postat av: carro

ebba hade shutter shades före dig :K xD

2009-08-24 @ 20:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0