Howie's going out again.

Hi! ^ ^

Kom nyss hem från stan, köpte bara 4 böcker, men jag såg något helt fantastiskt som jag kommer köpa till 100%! ^__^'
(Desperat)


Jag är kär! Jag måste ha den!! Jag älskar forminskade saker och speciellt dom som funkar.
Om det skulle finnas en mini-tv som funkade eller en plattång som nu... så är den min! xD


hehehehe.......... köpte inte!

 
Skip Beat! 3, 4, 5 och 6, 59:- st från Bokia.

Nu ska jag ut igen... vill vara med Sandra men... D:

Feedback
Postat av: Sandra

Du borde förklara varför du köpte idomin, annars kommer folk ba; FJORTISJÄVEL! åt dig x''D

2009-08-03 @ 18:05:10
URL: http://carcrashheart.blogg.se/
Postat av: Lollo

vart köper man idomin?

2009-08-05 @ 16:49:27
Postat av: Lollo

vart köper man idomin?

2009-08-05 @ 16:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0