But i crumble completly when you cry



  • Jag HATAR ost!
Enda sen jag var liten har jag det. Många har försökt få mig att hilla det. Min dagislärare tvingade i mig en ost bit när jag var liten... än idag letar jag efter henne så att jag kan ge min hämnd!! HAHAH, det är säkert 3-5 år som jag inte har ätit ost.

  • Jag har svårt för att visa mina äkta känslor... typ.
T.ex. när jag är helt förkrossad eller nere av en anledning så går jag runt och försöker att spela glad men det går över styr så jag blir helt galen (det är jag hur som helst men ni förstår nog) Men när jag är glad så är jag normalt glad, mina vänner vet säkert hur jag är "vanligt" glad.

  • Min musiksmak är helt... asså helt BAJS-KONSTIG!
Som ni kanske har sett på bloggen så lägger jag upp många låtar och videor. Jag skulle ABSOLUT inte kunne leva utan musik. En dag kanske jag sitter och lyssnar på K-pop (anledningen är att Sandra sitter och drogar k-pop och j.pop) en annan dag kanske Jeffree Star, Broken Cyde och Intohimo. Sen kanske jag lyssnar på Kent eller Paramore (♥♥) men just nu lyssnar jag på 505 med Arctic Monkeys.



Feedback
Postat av: Melanie

Men om du inte äter ost... äter du inte ostbågar heller då, eller? :o Isåfall förstår jag inte hur du överlever!!!

2009-12-17 @ 13:38:55
URL: http://melanieejdetjarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0