From yesterday

Okej, jag har inte hållit det jag lovat. Jag har varit usel på att uppdatera men jag har haft massor med läxor men som tur så är det ju lov snart och då ska jag försöka att blogga lite oftare . Och ibland har jag ju t o m inget att blogga om så då är det ju inte roligt att bara lägga upp en bild för att veta att man har bloggat så därför har det varit lite tomt i bloggen. Iaf igår så åkte ju jag och Benny(Jenny) till Lillebror(Wilma) men då följde Lundergarn'(Otta) och Bo(Ellen) också med! Det var skitkul! Och sen så trallade vi sjungandes på 'Vi bor på landet' till skolan för att se 4:orna när dom hade luciatåg och efter det så fikade alla klasser. Det var det som hände igår men nu ska jag till Sandra.


 


Feedback
Postat av: Ebba

Jag är ju en liten soobbapa ^.^

2009-12-12 @ 09:46:25
URL: http://cookingme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0