GOD JUL!

How-how!
Igår så slog jag in kompisarnas klappar med Sandra! Ohh, vill bara öppna mina klappar, jag brukar faktiskt alltid veta vad jag får, t.ex. förra året visste jag vad allt var för att man såg det på dom men jag låtsades ändå verka jättechockad men det var bra presenter. Men iår har jag ingen aning... nästan! 0.0




Den där lilla högen längst fram är mina presenter, 5st.

Ska ni se på Anna Ankas jul eller Kalle Ankas jul? Själv blir det Kalle Anka för han är så cool! ♥ Huhuhu.

Feedback
Postat av: Katten

Hahah och där ligger min :]

2009-12-24 @ 17:57:00
URL: http://gummiibjorn.blogg.se/
Postat av: Anniepie

Heej! :) Önskar dig en fortsatt bra dag och god jul på dig! :) Hmm jag såg kalle anka såklart! ;) haha Kram!

2009-12-24 @ 18:48:18
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: carro

du får min och ebbas i skolan, HIHIHIHIHHIIHII du kommer att älska den xD

2009-12-27 @ 19:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0