Förlåt för att jag....

... jag har uppdaterat så dåligt idag! D: Har varit upptagen men jag ska visa er lite bilder på det jag gjort idag så ska jag bevisa att jag har varit upptagen :/

  I
Innan filmen började :D


Jag vet att det kanske ser äckligt ut fast var jättegott.
Entrécot med potatis, pizzasallad, lök och några såser.

 
När vi skulle beställa stog det en tjej vid kassan och när vi sa vad jag skulle ha
till henne sa hon bah;
Åh, vad söt du är! ♥
Jag började rådna och bah;
Tack! ^^
Jag fick en klubba av henne också ;P


Klubban fick jag av kassa-tjejen och den gröna saken piper när maten är klar ♥

   
Köpte tre "Hello Kitty-bollar" fast jag fick två likadana.

 
Nu har jag 4 st :D

Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0