Picnic

Blubb bloggen! :D

Vaknade med att jag sov utanför madrassen. Idag ska jag och Saba träffa Eakterina och Anastasia. Dom ska komma till oss och sen så ska vi typ ha picknick :D Så jag tror att det kommer bli en rolig dag idag och det bästa är ju att solen äntligen skiner. Dom närmaste dagarna ha jag velat att bara ta livet av mig men äntligen! ♥



Dagens låt.
Muse-Supermassive (som är med i baseball-scenen i Twilight ♥)

(Klicka på bilden för att komma till 'dagens låt')

Den är länkad till när dom spela baseball i Twilight.
(Om ni vill se den så kan ni trycka här.♥ )

Feedback
Postat av: Elin/Sugar

Åhhhh Supermassive Black Hole <333

2009-07-29 @ 14:17:25
URL: http://quileuteheartbeat.blogg.se/
Postat av: viktor

Snälla, om du nu ska ta livet av dig när det blir sämre väder, Se till att ha en presenning eller något!



Blir alltid kladdigt annars

2009-07-29 @ 14:55:17
URL: http://rockerboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0