Manga ♥

Hej bloggen, förlåt för en sån dålig uppdatering  D:
Just nu sitter jag och äter lite på min Cookie Dough (Ben&Jerrys) och snart tror jag att jag ska läsa Sugar Sugar Rune, har redan läst den men den är jättebra så jag tror att jag gör det igen ^ ^  (Sugar Sugar Rune är en mangaserie om ni inte visste det) På tal om manga... jag vill visa er mina mangaserier/böcker :D


                 Detta är "kill-sidan och................................ detta är "tjej-sidan".
Vi börjar med "kill-sidan" ^^

 

Death Note: Mord.... deckare?
+ + + + av 5
(Har hela serien.)


Love Hina: Kärlek och komedi.
+ + + + av 5
(Har hela serien.)



Yo-Gi-Oh!: Vet egentligen inte vad den handlar om så mycket.
Har ju bara fyra st av den.
+ + + av 5
(Har inte hela serien.)


Shaman King: ... Action? xD
+ + + av 5
(Har inte hela serien.)


Och här har vi Naruto 1, Keroro 1, X X X Holic och Cowa!
(Kan inte skriva vad alla handlar om och jag kanb inte ge betyg xD)
(Ingen av dom här serierna är hela förutom Cowa!)



One Piece: Spänning.. äventyr?
+ + + + + av 5
(Har inte hela serien men jag ska läsa hela.)


Vet ni? För att det ska bli "spännande" så visar jag "tjej-sidan" någon annan dag ^^



Feedback
Postat av: Elin/Sugar

Cookie Dough är bästa Ben & Jerry's-smaken :D



Och Death Note är awesome<3 Jag vill läsa Love Hina :o

2009-07-11 @ 22:33:17
URL: http://quileuteheartbeat.blogg.se/
Postat av: linaa

phis food är bästa b&j's smaken juuh (a'



oh lord.. du hade inte lite mangaböcker .__.

2009-07-12 @ 15:50:39
URL: http://tewpfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0