Super Junior - Happiness ♥

moshi hoshi! ♥
Har varit på Ica Maxi så jag har inte haft någon chans att blogga D: Men nu är jag hemma! Idag ska det inte hände så mycket. Bara att Iman ska ringa igen som igår ♥ Vi planerade (eller som jag sa när jag var liten, "planterade" xD) vad vi skulle göra när vi sågs och vi kom på att vi kunde åka till Grönalund. Dit åker vi nog :D Åh, vad jag saknar henne, vi har känt varann sen 6:års men i ":an så flyttade hon till Stockholm så vi har inte sett varann i... *räknar*.. 3 år :( Men det ska bli jättekul vet jag :D Jag är så glad att jag kan spriga till Stockholm... fast jag skulle svimma efter att jag sprungit en tiondel så det är bättre att vänta till Onsdag! Som sagt, jag är glad och därför blir Happiness med Super Junior dagens låt ♥


Super Junior - Happiness

Feedback
Postat av: linaa

sv; görså :'D

2009-07-12 @ 16:10:45
URL: http://tewpfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0