Moshi moshi! ♥
Jag har flummat runt lite idag så jag kom nyss på; ahh, jag måste blogga 8D  Iaf, vädret kan vi börja med ♥ (ni hatar säkert att jag snackar om vädret men i just dont care xD) Det går lite upp och ner, och därför... tog jag på mig min glassiga tröja 8D
Glassigt -........ påmminer mig om....!

Mange (något) - Glassigt


Min glassiga tröja från Carlings 8D

Idag har jag bara lyssnat på denna låt ♥


Britney Spears -  If U Seek Amy ♥
Om ni har denna låt och andra låtar med henne så kan ni väl säga till?^^

Hörni, jag behöver lite baktips för jag kan inte vara med Sandra
idag för att hon skulle typ.. chatta med någon kompis och då tänkte jag baka
(älskar det) och om ni har något recept kan ni väl ge det till mig! ♥

Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0