BigCityDreams! ♥

Moshi moshi! ♥
(Var beredda på att jag kommer säga det där ganska ofta nu.. och inte av vilken anledning som helst 8D) Nu är jag hemma från stan och är helst slut efter att jag har sprungit runt som en galen struts jagad av en elefant-flock i stan :D


Mat på Cisy's
En Kycklingmacka med vattenmelon.


Och som vanligt... böcker fån Bokia. One Piece 14, 15, 59 st och Death Note 11, 12, 69 st.
och om man tänker efter.....
så är Death Note fullbordad! (om man itne räknar med specialen)



Ett mini-rivjärn (förmodligen för vitlök) för 10:- från Expo.


Juste, jag köpte också Ben&Jerry's,
 Phish food från Ica... fråga mig inte hur mycket den kostar xD
(åt den hos Carro coh den var skitgod! ♥)


Feedback
Postat av: Viktor

ÄLSKAR DEN GLASSEN! VILL HA!

2009-07-02 @ 18:20:51
URL: http://rockerboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0