D:

Hej! :D
Sandra skickade ett sms om  www.Poonie.blogg.se 
Ok, ska försöka vara snällare nu! Förlåt att jag fick damp på dig men jag var/är arg!
Asså du kan få gilla vår stil, du kan klä dig som oss (bara så du inte klär dig exakt som oss) Men du behöver inte vara exakt som oss. Du sa själv att dina kompisar hämade dig och du vart ledsen och arg men för det behöver du itne släppa din illska på oss och inte sluta härma oss? Du sa ockå att Foki t.ex., hon blir härmad av sina läsare men att hon accepterar det och t o m gilarl det för det är hennes läsare och du är förmodligen ingen läsare, annars skulle jag gilla det (ganska mycket iaf) men Fokis läsare, dom gör inte EXAKT som henne. Jag kan inte göra något åt att du ska sluta göra likadant så............. förlåt att jag dampade på dig. Men du får ha samma stil men gör inte exakt, skulle bli glad om du gjorde det ^^


Feedback
Postat av: miusss

Bra att ni löst det.

Vet hur det är, man blir förbannad och vet inte vad man ska göra åt saken, men det bevisar bara att folk tycker om det du/ni gör.



Och jag älskar din blogg Sahur, du är en galbooni :]

och du borde få följa med Saba och sova hos mig (a)



KRAMIS GALBOONI <3

2009-07-27 @ 03:11:14
URL: http://miaus.blogg.se/
Postat av: marcus

följa varandra via bloglovin ? :D

2009-07-27 @ 03:42:05
URL: http://livetomentjernlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0