Massor av shitsnack!

Hej :D
Sitter och lyssnar på lite blandat, har inte lyssnat på SS501 på länge så jag satt på Ur-man men just nu sitter jag och lyssnar på Metro Station. Som sagt, min musiksmak är typ... ja, inte normal iaf xD Här kommer iaf Ur-man med SS501.


Om några dagar har jag bestämt mig att klippa mig lite :D Inte så mycket men lite och om det går och om Sandra vill så kanske hon kan följa med som förra gången! ;D Och så måste jag köpa ett par shorts till avslutningen...
just ja, den 25/6 så åker jag till Iran och jag tror att det blir 50 dagar där D: Iran+50days= Ingen bloggning
Jag kommer att böla >____< Men jag ska ta kort massor med kort (detta är för er som tänker som Sandra, Iran är ingen öken utan hus och gator, det är jättestort med jättemycket hus och massor av bilar och luften kan man inte andas i så om jag har tur kommer jag tbx... kom ihåg Sandra, det är inte så xD) Ska sova snart, kl är exakt 00:00 nu! Vaknade tidigt idag och jag måste hinna med allt det där som jag sagt. Kl är nu 00:01.

God natt!♥

Feedback
Postat av: carro :D

haha.. xD "öken utan bilar och gator.." DET LÅTER SÅ DRAMATISKT!! XD



2009-06-07 @ 09:47:43
URL: http://pinkpoisonstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0