Puss! ♥

Hej allihopa :D
Idag har jag bestämt att vara med Sandra vare sig hon vill eller inte. Sitter just nu och läser One Piece 8 och tänker på hur det blir när jag åker till Iran.. jag menar 50 dagar utan en dator?!? Jag kommer inte leva länge på det. Kommer ha massor att skriva om och massor att läsa på bloggar jag läser. Det blir ganska svårt! Kommer inte se Sandra ett tag så jag ska vara med henne jätte mycket idag :D Uppdaterar senare men tills dess får ni ännu en bild på Seung ri.



Feedback
Postat av: Viktor

Åh! va coolt! jag var inne på mer-trafik, och då kom din sida upp, av typ flera tusen! häftigt eller?

2009-06-18 @ 15:02:06
URL: http://rockerboy.blogg.se/
Postat av: carro

ett tips; du kan ju ha en dagbok med dig och skriva ner allt du vill skriva i bloggen och skriva det i bloggen när du kommer hem! xD

2009-06-20 @ 10:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0