Önskat att jag stannat hemma med Sandra ;__;

Hej allihopa!
Igår så kom jag inte hem en enda gång så därför hann jag inte skriva någonting
men nu kommer allting från igår (festen)

Älskar Ciccis hår där! D:


Så snyggt....................! :D

we will soon be there...


Melindaaaaa! *-*


Carro...du kan inte se henne xD
Notera att hon och Ebba var shitgulliga! (L)w(L)

Artem.


Bobby, Viktor och Artem var emos XD
..tror jag.

Jag och Mille ;D

Jag ger festen ett plus av fem.
+
Det tråkiga var att....
1. Alla killar tvingade tjejerna att dansa med dom
2. Dom hällde upp mitt godis så att alla skulle kunna äta det!
(visste inte att vi skulle dela men jag hade köpt mina favoritgodisar för egna pengar och
jag hann inte ens äta en godis!D:)
3. Jag fick huvudverk efter en stund och när ajg tänkte vila kom Bobby fram och bah; Ni är tråkiga!
till mig och Mille! -.-'(mille var ju trött och jag hade ont D:)
4. ...... Massor med andra anledningar

Det enda roliga var att vara med Mille.


Feedback
Postat av: Sandra 8D

Om det känns bättre kan jag säga att jag hade urtråkigt utan dig här hemma D:

2009-06-06 @ 11:01:43
URL: http://carcrashheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0