HAMMARE! :O

Hej bloggen! :D
Har precis vaknat och mitt positiva hjärta har sjunkit med 99,9% glädjehet.
Anledningarna...
1. Trött
2. Egain.se hade rätt igen (är inte arg för att Egain.se hade rätt, däremot för att det regnar..)
3. Vill bara gå till Sandra nu så jag bli glad och uppiggad av vår livliga humor och fantasi... och fritid.
4. För att jag inte orkar skriva massor med andra anledningar... (det är hundratals)
För att må lite bättre så lägger jag upp lite bilder som jag hittade igår när jag och mamma gjorde vår "behålla eller kasta med basta (snarare ge bort)"  - dag :D........ här kommer sakerna jag hittade från lådarna :D
 
En luftballong och Pikachu :D
 
En sak som tar tag i saker...... och en golfboll och golfkklubba + en orm som jag lekte mycket med när jag var liten xD

 
Liseberg- kaninöron och en pennvässare ♥
 
Smycken och en hammare xD


Feedback
Postat av: Sandra

Svar; Jo det har jag - men jag har inget annat att läsa så jag läser om dom - fast det har jag redan gjort nu. Ska fortsätta med one piece nu xD

2009-06-14 @ 16:41:28
URL: http://carcrashheart.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag som trodde att det skulle va bra väder i sthlm.. TT

jag har tappat mitt förtroende för vädret i stockholm.. -
-'

2009-06-14 @ 19:07:18
Postat av: Anonym

//carro..

2009-06-14 @ 19:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0