Hemma från Carro :D

Hej bloggen :D
Nu är jag hemma, det har vart jätteroligt hos Carro, och då menar jag verkligen jätteroligt! ♥
Igår såg vi en film som hette He's the Girl.

...... som är ganska lik filmen She's the man.

Har du sett någon av dom här filmerna?

Idag innan jag kom hem åkte jag, Carro och Viktor till en park och lekte alla tre ^ ^



Visst är vi coola? Vi sitter alla på Larvis! ♥

Igår åkte jag på stan en sväng med Carro och då var det två personer som stog vid ett bord och frågade folk; HAR NI KATT? HAR NI NÅGON KOMPIS SOM HAR EN KATT DÅ?? XD Och då sa jag ju ja för Sandra har ju en katt som heter Ida :D

Tänkte ge dom här till Sandra xD Jag vet, jag är snäll men jag vart rädd att Sandra skulle tro att jag var konstig (som jag egentligen är) så jag tvekade men jag har en faster i Iran som har en katt och där är kattmat dyrt så.. jag tror det blir till henne.... förlåt Sandra och Ida!  ♥ Fick dom gratis, btw.
Jag köpte däremot...

.. One Piece 10, 11, 12 och 13 (4 betala för tre) och på köpet fick jag en snygg kylväska! :'D
Böckerna kostade 59:- styck från Bokia.

En liten gullig 'väska' som man kan ha fickpengar i för 10:- från Barnens Hus.

En sak som.... jag vet itne vad det är men den är glidig och man tappar den så lätt som en fisk på land.
För 30:- från Barnens Hus.

 Tröjan är från Åhlens och shortsen från Monki för 300-350:-
Nu ska jag sticka till Sandra, uppdaterar senare :D

Feedback
Postat av: Elin/Sugar

Jag har sett She's the man hur många gånger som helst, vi ser den alltid i skolan XD



Söta saker du köpte :D:D:D Älskar tröjan _

2009-06-25 @ 16:54:21
URL: http://quileuteheartbeat.blogg.se/
Postat av: LD

Den saken du inte vet vad det är brukar jag kalla för mr stress för man blir stressad så lätt när man håller i den xD Har du testat att blöta ner den? GÖR INTE DET!

2009-06-29 @ 10:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0