i cant turn back time

Hej bloggen :D
Har just kommit på att jag verkligen kommer att sakna hela klassen, t o m killarna.. nästan.
5C is the best! :D Ska jag räkna upp alla? Borde egentligen inte ställa den frågan för jag gör det hur som helst! 

Visst blir jag bra på kort?
Bakre raden fr. v.
1.Linda Mazaheri♥
2.Cecilia Hammarberg♥
3.Melinda Westberg♥
4.Clara forsman
5.Amanda Berglin
6.Yi Zhou (kallas Bobby)
7.Ebba Vännberg♥
8.Joel Stålbjörk
9.Hampus Hammarberg

Mellersta raden fr. v.
1.Nelly Axelsson
2.Nils Henririksson
3.Mirja Zschau Kinnunen
4.Hanna Cajander
5.Viktor Sandrström
6.Maja Stenström♥
7.Daniel Borgardt Granberg

Främre raden fr. v.
1.Christer Andersson (Lärare :D)
2.Artem Pavlenko
3.Anastasia Yarkova
4.Arezo Shamsgovara
5.Carolina Sandström♥
6.Saha Bidi (Jag~)

Frånvarande
Sara Hedmark♥

Sandra mår inte bra idag heller! D:
............ oh, vädret är mycket bättre, ska gå och ta en glass! :D
 


Feedback
Postat av: Rockerboy

JÄSS! Jag KOM MED! WOHO! (glad för att jag inte är borttagen)

2009-06-07 @ 17:03:16
URL: http://rockerboy.blogg.se/
Postat av: carro :D

bobby är faktiskt hans svenska namn xD



kinesiska: Yi

svenska:bobby



X''D

2009-06-07 @ 18:43:37
URL: http://pinkpoisonstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0