"Shopping!♥"

Hej! :D
Nu är jag hemma från att ha varit på stan (igen) Den här gången köpte jag ett par rosa byxor från KapphAl för 199:- och en söt troja enligt mig från Carlings också för 199:- Sprang runt för att hitta några "nördglasögon" men jag hittar inga som ser ut som "nördglasögon" xD Har ni tips på vars det finns så berätta det för mig snabbt, senast torsdag :D


Ebba kom hem från Kreta igår och idag gav hon mig ett jättegulligt och färgglatt armband!
Jag skippade hemspråket idag! :D:D Det gör jag nästa gång också men det så är lite deprimerande är att jag typ måste göra en sida varje dag på sommarlovet O_O
Måste hitta på en plan eller lida med ett språk som jag inte kan så bra! >__<
  Om du har en plan säg till! (If you got a plan, say to me!)
Måste duscha och plugga lite så jag inte börjar gråta efter två misslyckande läxförhör i eng.
(i rad) Lite töntigt att gråta men så känslig som jag är så är det inte konstigt xD (är inte så van med dåligt betyg på eng.)(skryter inte) (lovar) (okej jag borde sluta skriva såhär..)
.............Uppdaterar kanske igen!:*

Feedback
Postat av: TewpKanin

OMG, jag har en likadan tröja,

du&jag= TRÖJJSISTERS :)

2009-06-08 @ 16:35:00
URL: http://tewpkainin.blogg.se/
Postat av: TK ^

Fel adress,

den rätta är:

http://www.tewpkanin.blogg.se

2009-06-08 @ 16:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0