i dont wannna stay here anymore, i just got the get home!

Hej! :D
Nu är jag hemma (lite onödigt sagt) Första lektionen såg vi klart en film som vi hade börjat att se på igår som hette Forrest Gump , en film som handlar om en kille vid namnet Forrest Gump och som har 75% i IQ (någonstans i närheten av mig?) han var tvungen att ha stöd för sina ben men efter ett tag så blev benen bättre och han sprang jättemycket. Han hade ju 75% IQ så han hade inte många vänner, bara en vid namnet Jenny. Han sprang i tre år och lite mer bara för att han hade blivit sårad av Jenny men dom gifte sig i slutet men hon dog D:
Notera att denna film var dålig i början men annars var den rolig och sorglig. Jag ger filmen 5 av 5 plus.
+++++

Låt mig tillägga att han berättade allt som har hänt i sitt liv till folk som satt bredvid honom när han väntade på bussen.


På skolan idag så vart jag klar med en annan bild från One Piece av Nami ;D

Ganska nöjd vart jag, vad tycker du?

I slutet av dagen när bara jag och Linda var kvar så åkte vi linbana! :D




Melinda och Linda gjorde armband till mig och Cicci så nu har alla fyra och vi har lovat att inte ta av oss dom i hela sommarlovet!:D (det längst fram)

Feedback
Postat av: Sandra 8D

Bara för att du ritar bäst av alla jag känner :D

2009-06-04 @ 18:20:50
URL: http://carcrashheart.blogg.se/
Postat av: Wilma

Den vad super fin ! 8D

2009-06-04 @ 18:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0