Varit på Mio!

Hej :D
Glömde berätta att jag var på Mio idag (kanske inte så intressant men jag tänker skriva lite om det ändå!) Gillar för det mesta inte att köpa möbler och sånt men den här gången var det kul. Jag och Saba sprang runt som små apor och stirrade på allt och alla.



Den rosa vill jag ha men det fanns en gul som jag också ville ha.... kanske också den gröna :D

Smexiga sopar *-*

Jag vill ha tårtorna! ♥


Varm choklad.. jummie ♥


Feedback
Postat av: Iman

aaaah! JAg dräglar

2009-06-22 @ 12:54:21
Postat av: Sanne - bloggdesigner

Bloggdesign auktioneras ut just nu i min blogg och högsta budet är endast 20 kr! Auktionen avslutas ikväll kl.22, så tag chansen att få en ny design till ett otroligt bra pris - lägg ditt bud redan nu!

2009-06-22 @ 19:28:06
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/
Postat av: Leia

Inredning och allt som hör det till är ju superkul =)

2009-06-22 @ 19:58:07
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0