Laaaaaaaaaate!~

Hej! D:    
Förlåt för ett jättesent inlägg! >_< Hade massor med skit att göra, var på stan efter skolan och plötsligt så såg jag Cicci så jag sprang från mamma och vi två sprang på stan som två polishundar som springer efter ett par skurkar xD Iaf, jag köpte en tröja som jag inte kan lägga upp (ska ha den på avslutingen!)  På fredag ska jag till Cicci så vi kan klä ut oss och gå till 5:ans fest. Som sagt, jag ska vara nörd xD Undra hur det kommer gå till, iaf på stan köpte jag  One Piece 7Åhléns och så köpte jag tröjan som jag inte visar upp idag xD
    
På skolan hade vi hälsodag O_O Min grupp skulle först ha massage med Paulina(5:as lärare) Det var väl kul? ^__^' Sen hade vi Sömn och Hygien med Neta (vet inte vilken klass hon är klassföresråndare på) HON LOG ASVACKERT! O_O Det hon snakckade om var inte kul men det vart det när hon sa det, jag satt och glodde på hennes leende *-*         Gaaaay~!        Senare såg vi en film om tobak med Skurt! Den coolingen minns jag, gör du?♥

Nu ska jag gå men jag ska blogga mer imorgon (hoppas vi på!)


Feedback
Postat av: wilmaa

hahaha ,skurrt xD

2009-06-02 @ 17:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0