What do you think?♥

Hej igen! Det vart lite ändringar, jag följde aldrig med och handlade för Saba ringde och sa att vi skulle hämta henne (hon har just kommeit hem från Lovund) Det jag tänkte berätta/hade glömt berätta var att jag också "köpte" ett cupcake - halsband från Ur och Penn för 129:- Mamma vägrade att köpa den och så kom plötsligt min faster och tog en utan att någon såg. Hon gav den till mig och jag stirrade på henne några sekunder...senare kramade jag henne och bah; TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACKK! ^ ^ Det är jättegulligt tycker jag, vad tycker du om mitt nya halsband? ;D

Som sagt, vad tycker du?


Feedback
Postat av: Sandra 8D

Bara för att du vet att jag skulle kunna döda någon för att få det där halsbandet glo

Så fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin~~ och jag ska få den om du skulle få för dig att slänga den, som aldrig kommer hända D: xD

2009-06-03 @ 21:20:32
URL: http://carcrashheart.blogg.se/
Postat av: Wilma

Det var jättttttttttttteeeee gullit :D

2009-06-04 @ 15:50:06
Postat av: Melly

Får jag äta den? -

Guud, sånna är så fiiina! Me want :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0