Home from the big City :D

Hello! ^ ^
Jag har nästan inte varit hemma på hela dagen nu
efter att ha varit hos pappa och jobbat lite (på Lobbyn) och det var skitkul.. det är därför jag inte har varit hemma.
På stan köpte jag One Piece 8 från Bokia för 59:- och en soptunna från Lagerhaus för 69:-
 

 
Sen åkte vi till Lobbyn där jag beställde:



Kycklingmacka med pasta, cream fresh toppad med honung med lite frukt och grönt.
Jättegott! ♥

Senare frågade pappas kollega om jag ville stanna och baka och se hur det går till och jag tackade ju såklart ja! :)
Hela personalen var jättesnälla :D Jag bakade chokladbollar och hjälpte lite till med vitlöksbröd.
I slutet var bara jag och två av pappas kollegor kvar och vi hade kul men till slut kom det inga gäster så vi fick lite tråkigt i slutet så vi snackade lite.. - annars var det kul xD Vill gärna dit igen ;D


Glassen jag fick:
Apelsinsorbet med vaniljglass och honung, strössel och chokladsås.


Feedback
Postat av: Nicki

:O På Lobbyn !? Det är ju där Foki brukar äta ibland ! :D Har du sett henne irl någongång ?

2009-06-17 @ 17:27:25
URL: http://niickoo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har din pappa fått jobb? Glad för er<3!!:D

2009-06-17 @ 21:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0