Big Bang - SS501 ♥

Sitter och googlar lite bilder på band jag gillar... bl.a på Big Bang ^ ^
Min favorit i Big bang är Seung ri  *__*

So hot! ♥


Lätt bakgrundsbild på skrivbordet

Kawaii.... okej nu är jag ute på helt fel spår xD
Cutee! ♥

Big Bang ^ ^
Ähh.. älskar alla nästan lika mycket som Seung ri

Och nu när vi är ute efter Koreanska band så kan vi ta ett av mina andra favoritband,
 nämligen SS501

naaaaaaaaaaaaaw! ♥

Kim Hyung Joon.. min favorit i SS501..

Ähh.... älskar nästan alla lika mycket som Kim Hyung Joon ^ ^
Visst är mina pilar coola?


Feedback
Postat av: Sandra

IIHIHIHIIHIIIHIIHIIIIIH~

DET DÄR ÄR FINA BILDER DET :'D

2009-06-17 @ 23:33:54
URL: http://carcrashheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0