Borste (L)_(L)

HEEJ!
Snart är det Melodifestivalen, hoppas att inte så kallade drogade Carolin får mycket poäng, eller värre vinner xD
Jag är ganska säker att min mardröm kommer att slå in eller så kanske EMD, H.E.A.T, Alcazar eller Molly Sandén.
Jag och Sandra hatar henne och enligt Sandra
så är hon en överskattad ungjävel född i ett ingemans land xD
Vi får väl se vad som häner 8D Var hon Sandra för en timme sen som ni kanske förstått xD
Jag var inne på msn och skrev med kompisar medans Sandra borstade mitt hår med en brutal borste xD
Ska få en av henne [Nu vart jag glad 8D]
Satt och lyssnade på Kanjani8 - Osaka rainy blues i en timme 8D

Vi lyssnade på Osaka Obachan Rock också -
Den videon är barnförbjuden men om ni vill se den så kan ni gå in på http://carcrashheart.blogg.se/ xD

Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0