HEEJ! 8D ...

HEEJ! 8D
Jag är hos Sandra nu och vi kom från stan för någon minut sen.
Jag köpte en bok, japanska figurer och ett studsande ägg 8D
Jag köpte ett skrivhäfte och en äcklig singel till min kompis ;D
Sandra köpte 4 manga böcker, japanska figurer som mig, ett cupcake läppbalsam som gav oss mycket trubbel.
Sandra hade 24 spänn, läppbalsamet kostade 29 kr.
Jag hade bara 4.50 över som jag gav till Sandra men hon behövde fortfarande 50 öre xD
Jag hade egentligen 34,50 men jag skulle köpa en sak åt min kompis som kostade 29 - jag gav 30.
Då fick jag en krona över och Sandras dag var räddad 8D
Varje gång vi går på stan så fattas det alltid 1 krona eller 50 öre xD

Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0