HULULU!!! SHULULU!!!

HEEJ!8D
Är lite sen med inlägget men datorn var upptagen tyvärr :'>
Var på sjukhuset för att mammas kompis vart opererad och hennes barn sov över hos oss i några dagar.
Mitt hår er ut som en struts avföring - efter 3 år 8D
Har duschat men jag ska platta håret imorgonbitti innan jag åker till skolan för då blir mitt hår bättre på något sätt xD
Orkar inte gå till skolan. Vi har typ 2 prov [nationella prov] varje dag och vi har typ haft 8 av 15 hittills
och jag har haft 3 prov som jag har haft alla rätt på och jag har haft 7 hela fel TT_TT [det stör mig]  ;____;
Jag måste träna på min eng.läxa och tyvärr så kan jag inte till Cicci och plugga imorgon för jag 'and my sweet Daddi'
ska fixa min cykel så att den får ett lås och ett normalt hjul så jag kan börja cukla till skolan istället....
det är bra för miljön 8D
Jag bor typ jättenära skolan och Ebba brukar ta en väg till skolan förbi mitt hus så vi ska börja cykla tillsammans så det ska bli kul ^ ^
Saknar Sandra så jag hoppas att Fredagen kommer närmare och närmare .____.
Sandra har hittat sin såkallade "tvilling" för dom är lika som bär -.-'' xD
Måste gå och sova nu för mamma värsta: "Saha, bia digeh!" Saha, kom då!
Ses Sandra ;___;


Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0