Nanna!


Pappa jobbar inte på nanna mer och det har lagts ner typ ;___;
Pappa fick presenter och vi fick en grej som jag alltid velat ha ^ ^

LOVEE~~´
Nu när jag laddar upp bilder så vill jag gärna fortsätta~
Få se..just ja!
På NO skulle vi ta tid och då tog alla sina mobiler och jag och Melinda sprang runt som fjollor och tog kort på min mobil och alla bah: "WTF??!" xD
SÅÅ ROLIGT! 8D

Mille ;D

Bibby



NO - salen

Clara

Carro

Mille


Vill ni se mer bilder?
Bryr mig inte om era svar så jag lägger in bilderna ändå xD













Feedback
Postat av: carro

nanna.....borta.....? ;_; INGET MER GOOODIIISSSSSS!!! ;__;

2009-03-26 @ 18:46:29
Postat av: carro igen

va ful jag blev på kortet!! JAG HAR EN DUBBELHAKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!x''D

2009-03-26 @ 18:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0