Första inlägget 8'D

HEEJ! ;D
Jag heter Saha och jag gillar Musik t.ex. Chemical Vocaiton,
 A Vain Attempt, Escape The Fate, Bring Me The Horizon. Kanjani8. Nevershoutnever, Kent, My Chemical, Broken Cyde och Papa Roach. Jag gillar att läsa och att teckna manga.
Jag har läst manga i 2 år snart, men jag har tecknat i ett och ett halvt år. P.S inte så bra 8D
I den här bloggen kommer jag att skriva om min vardag och andra "spännande" saker xD
Jag gillar inte The beatles eller andra töntar i kostymer som inte kan hålla en jävla gitarr rätt.
Min bästa kompis blogg heter CarCrashHeart.blogg.se. Våran humor är inte förståerlig och den äger hela jävla världen 8D
Jag uppdaterar senare :'D

Feedback
Postat av: enmänniskasominteallsärmellyellerheterellerserutsommelly:D

PUSS PÅ DIG SÖTNOS :*

2009-03-14 @ 19:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0